יום שבת, פברואר 18, 2006

אהה ועוד משהוא מעצבן

אהה ועוד משהוא חשוב..

כל מה שכתוב למטה לקוח מתוך פוסט שכתבתי בפורום של אתר salsa.co.il

אני חייב לציין שהרמתי גבה לאחר שקראתי על הסיבה שניתנה מעל דפי האתר לגבי ביטול ההופעה של מנוליטו סימונט בפסטיבל הסלסה. למיטב ידיעתי, הממשלה הקובנית אינה מונעת מאף אומן להופיע בכל מקום שהוא. ההיפך הוא הנכון, אומנים קובנים אינם מורשים ע"י ממשלת ארה"ב להופיע על אדמה אמריקאית. למרות זאת הממשלה הקובנית מעודדת אותם להופיע בכל מקום שיקבל אותם ורואה בהם שגרירי תרבות ומכונת כסף בלתי מבוטלת.

ביום חמישי הזדמן לי לראות את הטראבוקו בהופעה בפאריס .בסוף ההופעה הצגתי את עצמי ושאלתי את אחד מאנשי ההפקה לסיבת ביטול ההופעה בישראל.

התשובה שניתנה לי היא ש"הלהקה לא מגיעה בשל מחלוקת כספית", כששאלתי לגבי איסור שהוטל מצד הממשלה הקובנית נאמר לי ש"לא היו דברים מעולם".

נשמתי לרווחה - ישראל לא נמחקה מעל מפת הטימבה.

ובכל זאת, משהוא טרד את מנוחתי. בהנחה שזו הסיבה האמיתית לביטול, מדוע המארגנים של הפסטיבל לא פרסמו את הסיבה האמיתית? האם לא מגיע לקהל שהשקיע ממיטב כספו לדעת את האמת לאמיתה?

כאן זה אולי המקום לציין שאני לא מכיר את המארגנים, אין לי קשר לפוליטיקה הארגונית שמלווה את סציינת הסלסה בישראל ואני חף מכל אינטרס. אני רושם מזה כשנתיים באתר ששיך ל"לטינגייט" כיוון שהוא נתן לי במה צנועה מעל גבי הרדיו וקשר עם עוד אנשים בעלי מחלה דומה.

כיוון שאנשי לטינגייט הם הקשר היחידי שלי לנושא ערכתי בירור עם מוטי (מנהל החברה) ונאמר לי ש"הסיבה שנמסרה באתר היא הסיבה הרשמית שנמסרה מצד המארגנים של הפסטיבל".

אני מודע לזה שהבאת להקה בסדר גודל שכזה כרוכה במאמץ אדיר והשקעה כספית שפעמים רבות אינה משתלמת, אני מחזק את ידיו של כל מי שעוסק בנושא.

יחד עם זאת קראתי את ההתמרמרות המוצדקת לטעמי של חלק מהבאים על המחירים המופקעים שנדרשו מהמשתתפים ואני חושב שזכותם לפחות לקבל את האמת!!!אגב מחיר הופעה של מנוליטו בפאריס הוא 22 יורו.

שיהיה ברור שאין מדובר בהטחת האשמות, לא ניהלתי חקירה ואין בכוונתי לעשות זאת, אלא בהעלאת שאילתה עליה המארגנים מוזמנים להשיב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה