יום שני, פברואר 22, 2010

ולפעמים החגיגה נגמרת...

קרנבל 2010 בברזיל הסתיים בהצלחה לאחר ש-730 אלף תיירים הצטרפו למיליוני ברזילאים במרחץ זיעה מטורף בטמפרטורות ממוצעות של מעל לארבעים מעלות.

מלבד החום המופלג, ייזכר הקרנבל של 2010 דווקא בזכות תמונה אחת עצובה של ילדה מבוהלת בזרועות אביה

בית הספר לסמבה Viraduro שבחר בJulia Lira ,ילדה בת שבע, לתפקיד מלכת המתופפים, דורג במקום האחרון והודח מהליגה הגבוהה. מה שנועד להיות גימיק מנצח התגלה כבחירה מביכה כאשר הילדה פרצה בבכי לעיני המצלמות בדיוק ברגעים המכריעים בתחרות.

בית הספר לסמבה, Unidos de Tijuca אחד משלושת המוסדות הותיקים ביותר, שבר בצורת של 74 שנה והוכרז כמנצח. הנושא אותו בחר בית הספר להציג הוא "זה סוד" ובמסגרתו הוא הציג תעלומות שונות בעולם. לא ברור מה הקשר אבל דווקא החלק המרשים ביותר במופע היה רקדנים מחופשים לבטמן וספידרמן.

למרות התצוגה המרשימה של בתי הספר לסמבה, עיריית ריו צריכה לשפר את יכולות הארגון שלה באופן משמעותי לקראת המונדיאל.

החום המופלג גרם לצריכה מוגברת של מים ובירה אשר זירזו את חילוף החומרים. לטובת החוגגים בריו הועמדו כ-4,000 שירותים כימים (1 לכל 625 חוגגים), אשר לא נוקו במהלך החגיגות. המסעדות גבו בין דולר לשלושה עבור שימוש בשירותים ותורים ארוכים שהשתרכו עודדו את הטלת המים ברחובות. צחנה עזה של שתן צרבה את אפם של אלפי החוגגים והותירה בסימן שאלה את יכולת המארגנים להתמודד עם אירוח המונדיאל ב-2014.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה