יום שבת, יוני 12, 2010

פודקאסט

אני מניח שמרבית הקוראים של הבלוג אינם יודעים שמקור השם פאריסון הוא בתוכנית רדיו אינטרנטית שבועית שנהגתי לשדר בעת שהייתי סטודנט לתואר ראשון בפאריס. התוכנית ששודרה באתר salsa.co.il עסקה במוזיקה לטינית הניעה אותי לכתוב בלוג שבאופן אוטומטי קיבל את שם התוכנית. בינתים חזרתי לארץ ותחנת הרדיו של Salsa.co.il גוועה. כך נותרתי עם הבלוג ורצון עז להשמיע לכם את האומנים וההרכבים שמכוסים בו.
והנה אני נדמה כי התענוג עומד לבוא על סיפוקו בזכות האתר icast.co.il שמשמש אכסניה לפוקאסטים (יומני אודיו) ומאפשר לחובבים שכמותי לעלות מיני תוכניות רדיו לרשת.
אני עוד לא ממש סגור על התצורה של התוכנית והאופי המוזיקאלי שלה. אני מכסה בבלוג סגנונות רבים וקשה להכילם בתוכנית אחת. הפודקאסט הראשון יתמקד כמובן במוזיקה לטינית ובהרכבים שניסקרו בבלוג בתקופה האחרונה.
אני מבטיח שהחלק הטכני ישתפר בהמשך אבל אני חושב שהאיכות הנוכחית גם אם ללא ספק חובבנית מאפשרת להנות מקרוב לשעה של מוזיקה שלא ניתן לשמוע מעל גלי האתר.



רשימת שידור:

1.Gilberto "pulpo" Colon - La murga
2. La 33 - Salsa Resucito
3. La 33 - Roxen
4. Systema Solar - Mi colombia
5. Sistema Solar - Crees que soy sexy
6. Gils Peterson ft. Danay - Lagrimas De Soledad (No Existen Palbras)
7. Cubanito 20 02 - Por Un Milagro
8. Gente de Zona - Homenaje a Benny More
9. Tumbao Havana - La Familia Cubana
10. Los Van Van - El Travesty

אשמח לקבל תגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה