יום שני, אפריל 05, 2010

מערכת השמש הקולומביאנית


Systema Solar היא משב רוח מרענן בזירת ההיפ הופ הלטיני. למען האמת, לא נדרש הרבה על מנת לבלוט בסצינה רוויות רגאטון משמים ולכן אני מברך על כל מצטרף חדש שמציע שילוב מעניין בין ביטים אלקטרונים, שירת "ראפ" והרמוניות ששואבות השראה מהפלוקלור הלטיני המקומי. לצערי ישנם מעט הרכבים דוגמת Sarjento Garcia, Orishas, Los amigos invisibles שעושים זאת בצורה משכנעת וכעת מצטרפים למועדון הקסלוסיבי חברי ה-Systema Solar עם אלבומם הראשון הנושא את שם ההרכב.


חברי הלהקה מגיעים מטגנגה, קולומביה, עיירה קטנה הנושקת למפרץ קסום ונחשבת לאחד המקומות היפים ביותר בחוף הקריבי של קולומביה ונקודת מעבר למטיילים רבים.

המוזיקה שלהם מורכבת מבליל של מקצבים המקומים (קומביה,בולרנגה,פורו וצ'אמפטה) וסאונדים אלקטרונים אשר באמצעות אמצעים טכנולוגים מודרנים ממוקססים לסאונד יחודי לו הם קוראים - Berbenautica.
על מנת להבין על מה בדיוק מדובר הנה הקליפ לרצועה שפותחת את האלבום - Bienvenidos (ברוכים הבאים).


חברי הלהקה שמים דגש על הויזואליות וההגשה של השירים וההופעות שלהם מלוות בקטעי וידאו ארט ותצוגת אורות מרשימה כפי שניתן להתרשם מהקליפ הבא שמתעד הופעה חיה של הלהקה בבוגוטה

Mi Kolombia - Systema Solar from jorge silva on Vimeo.

גם "Do you think i am sexy" של רוד סטיורט זוכה לטיפול מיוחד ובכלל האלבום רווי הפתעות ומוערר עינין מחודש בכל האזנה. מומלץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה