יום שני, יולי 25, 2011

ג'ילברטו ג'יל בפארק רעננה

ההצגה הכי טובה בעיר נערכה ללא ספק אמש בפארק רעננה. גם מי שלא הכיר אפילו שיר אחד מתוך הרפרטואר של ג'ילברטו ג'יל נדבק בקצב ובאנרגיות של באהיה שיובאו לישראל במיוחד על ידי השגריר המפורסם ביותר של התרבות הברזילאית.
 ג'יל שבקרוב ימלאו לו 70 שנה נראה מצוין וחף מכל פוזה אומנותית סטיל בוב "למה אתם מפריעים לי כשאני מנגן" דילן. מבחינה אומנתית, ג'יל הוציא לאור השנה את אחד האלבומים הטובים ביותר  שלו "Fe na Festa" אשר מהווה את הבסיס למופע.
Fe na festa הוא אלבום שכולו מוקדש לצלילים העממים מצפון בראזיל ולכן ההרכב שמלווה את ג'יל כולל מלבד כלי הקשה וגיטרות חשמליות גם נגן כינור ואקורדיאון.
ביחד עם שירים מאלבום החדש (Sau joaeo, Fe na festa)  ג'יל ביצע להיטים מתקופות שונות כמו Exspresso 2222, Andar com fe והביצוע המצוין שלו לNo woman no cry.
המינון הנכון בין להיטיו הישנים לשירים החדשים הבטיח הנאה הן למעריצים המעודכנים והן לאלו שבאו לפארק רעננה על מנת לחוות ערב לח ודביק של מויזקה ברזילאית מקפיצה.

מחירי הכרטיסים שירדו פלאים כשבועים לפני המופע (ניתן היה להשיג כרטיס ב99 שקלים) הבטיחו קהל גדול שתרם לאוירה והיה חלק בלתי נפרד מההופעה.

"שאפו" למפיקי המופע וקריאה נרגשת להבאתם של קרליניוס בראון וקיטאנו ולוסו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה