יום שבת, נובמבר 03, 2007

שיווק עצמי

אני מודה, שבשיטוטי הארוכים בין רחובות האינטרנט אני נמשךבמיוחד לחלונות הראווה (אתרים) של אמני עיצוב גרפי צעירים אשר טרם פריצתם לתודעה מראים את מרכולתם לכל דורש.
לאחרונה, נתקלתי באתר של סטפן וואט , אשר התמודד בצורה מקורית ומעוררת התפעלות עם נושא מכתב ההמלצה (Cover Letter) אשר פחות נהוג במחוזותינו, אולם בחו"ל הוא נדרש מכל מועמד למקום עבודה.
המקום לשלוח מכתב המלצה החליט סטפן לצאת בקמפיין למען עצמו והנה התוצאה המדליקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה